Contact

Openingstijden en bereikbaarheid

Onze openingstijden zijn, op werkdagen, van 8.30 uur tot 17.00 uur en bereikbaar onder telefoonnummer 088 – 100 26 00.

Bij het kiezen van dit telefoonnummer komt u in een keuzemenu. Dit kent de volgende opties:

1 – vragen over een nieuwe verzekering of een wijziging op een bestaande verzekering
2 – bij vragen over een schade of een schade-uitkering
3 – vragen voor onze financiële administratie
4 – overige vagen
9 – u hoort nogmaals het keuzemenu

Maakt u geen keuze, dan wordt u automatisch doorverbonden met onze telefoniste.

Na 17.00 uur en in het weekend schakelt ons telefoonnummer door naar onze 24/7 bereikbaarheidsdienst. In geval van calamiteiten kan deze medewerker u helpen.

Wilt u ons schriftelijk benaderen, dan kunt u mailen met volmacht@abw.nl.

Reactietermijnen

Uw schriftelijke correspondentie beantwoorden wij binnen 14 werkdagen na ontvangst.

Dit geldt voor:

  • Het beantwoorden van uw vragen over bestaande en nieuwe verzekeringen;
  • Het accepteren van nieuwe verzekering;
  • Het wijzigen en opzeggen van bestaande verzekeringen;
  • Het verstrekken van verzekeringstechnische opgaven en documenten;

Indien wij door omstandigheden niet aan deze termijn kunnen voldoen, zullen wij u hier schriftelijk van op de hoogte stellen.